Alla inlägg under augusti 2007

Av maaarie - 30 augusti 2007 13:05

lovade så stort syrran och hennes kompisar att skjutsa dom till kalix till skolan idag. jag hade då planerat att kliva upp från sängen me J när han vakna kl 05.00, duscha och ha de allmänt mysigt. men så blev inte fallet.. vakna av att telefonen ringde två minuter före vi skulle ha åkt från töre! de va syrran som ringde och fråga vars jag var, haha. då blev de bråttom! in me hunden i bilen och iväg. men jag är ju så underbart bra så dom hann givetvis precis innan lektion börja ;)
min trötthet kan ha att göra me att jag låg i sängen och kollade på nå program som hette typ 'haunting' eller liknande, lite scary faktiskt.. nåväl, programmet slutade då aldeles för sent iaf..


efter att maria och sara farit igår, drog jag och syrran ut me goffen på en raggarsväng genom byn! men den lyckan varade inte länge, mitt va de är dör bilen mitt på vägen! inte soppatorsk, utan nå elfel av någe slag.. men hallå? jag har inte ens ägt den i en vecka ännu :\ sur jag blir.. så de va bara att ringa J så han fick hoppa upp från sängen och komma och bogsera hem mej, haha. jag lyckas me de mesta :S


imorrn är de begravning oxå :,( FAN så orättvist! känns som att allt börjar komma ikapp en nu efter 1.5månad, men man vill inte acceptera.
sara och maria är i kalix nu och köper blommor.. fyfan, kommer bli en jävligt tung dag.. gruvar mej för att gå och sova ikväll..

Av maaarie - 29 augusti 2007 19:28

ska verkligen göra mitt bästa nu för att komma igång me bloggandet! märkte just att jag redan haft nio besvikna 'läsare', haha.
sitter här och väntar på maria, äntligen är hon och sara hemma i byn igen. som jag har längtat! ska heva igång lite kaffe nu, och kl åtta sitter man bänkad framför top model :)

första inlägget var detta! måste nog sätta bloggagratis.se som startsida så man inte glömmer, haha.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards