Alla inlägg under maj 2008

Av maaarie - 28 maj 2008 08:30

yepp, och de ar grymt trist utan dej :/we miss you like HELL.

Av maaarie - 27 maj 2008 08:22

om du laser detta, RING MEJ! :)pa mitt gamla nummer, 073 822.. du vet.. blev na knas me de nya :phar inga pengar pa mitt kort som vanligt..nan annan vanlig sjal som laser far garna framfora detta till henne, om du har lust :) maste ha hon NU, helst nyss!

Av maaarie - 26 maj 2008 23:58

grabbarna bara garva nar jag borja surra om att de maste ga att komma at natet via A's nyinkopta PS3, dom mena att 'de funkar inte sa bruden'.. men se pa fan, nu ligger jag har och bloggar me PS dosan! ;D sa tjii fick dom.. jag kommer nog aldrig sluta forvanas, hah!lite bokigt nar man inte har ett tangentbord, men jag ar nojd iaf :)vi har nott GTA hela kvallen sa min hjarna ar helt fardig! mitt storsta beroende just nu, TJOCK kul spel alltsa. har massa somn att ta igen oxa, sa sangen ser ratt skon ut idag..blev insmetad me kaviar idag sa jag va tvungen att hoppa i duschen, sne blev jag.. da vet du, haha. nu ska jag dra vidare!TJING TJING!

Av maaarie - 22 maj 2008 07:57

dag 4 idag, och de flyter på rätt bra än så länge.. måste bara berätta att universums största finne har infunnits sej i mitt fejs! tjockt stor alltså :p datorn är fortfarande inte igång, mitt liv faller i bitar, haha. fiskade upp årets första firre igår ;D grabbarna blev nog lite sne, hoho! solen skiner idag igen, ska försöka hålla mej vaken och göra nån nytta.. ;) eller jag kanske blundar nån minut iaf, haha. annars är allt som de är.. saknar massa folk hela tiden, men that's life.

Av maaarie - 16 maj 2008 08:17

är och hälsar på mamma idag igen :) hon ville att jag skulle följa till kalix så visst, gör ändå ingen nytta i storstan en freda förmidda, haha ;)

annars så skiner solen och de är strax helg, va hittar man på för bus ikväll månne..? blir nog att hälsa på nå folk skulle jag tro, de är naiz :)


känner mej som en ostabil bloggare, har som kommit ur fas på senaste, äschdå :\


måste fixa en cd till goffen, somna typ flera gånger på väg hit..

har du en hyffsad me USB för billig peng eller liknande, hör av dej.



Av maaarie - 15 maj 2008 01:53

dagen idag kändes helt bra i morse, kändes som att inget skulle kunna gå fel ungefär.. men ack så fel man har ibland, de sluta på sämsta sätt iaf! de som vi har fruktat så länge, de va väl bara en tidsfråga iofs, men surt iaf :-P hm, låt oss vara..! de kommer bli en jobbig period, men vi har inget val..

Av maaarie - 13 maj 2008 16:44

varför plågar man sej själv även fast man egentligen inte alls vill?

har funderat uti de där..

man vill varken se eller höra, men får man chansen att göra de iaf så tar man den liktförbannat! :S

blir fan sne alltså. usch.. känns de bättre om man får slå lite kanske?


radera mera!

Av maaarie - 11 maj 2008 13:06

denna helg har de inte blivit många barn gjorda kan jag säga, de har varit L U G N T. planerna för i veckan då? jo, måste ringa jobbet där igen.. skönt iaf att hon på arbets ansåg mej nog kompetent att söka jobb på egen hand, hade blivit galen av att ränna där hela dagarna :p åsså måste jag till mammi och hälsa på och kolla in hennes nya tapeter ;) de är väl allt, än så länge! usch, trist att blogga från mobilen :(

Ovido - Quiz & Flashcards