Alla inlägg under augusti 2008

Av maaarie - 31 augusti 2008 23:18

har fortfarande ont i huvudet till och från, haha! och gänget från sthlm som vi stötte ihop me efter krogen, fan vilke härligt gäng de va! :D är så jävla trött nu så jag däckar nog snart.. ger upp detta nu för idag, gonatt!

Av maaarie - 31 augusti 2008 23:07

då va man just hemkommen efter en helt perfekt helg i ume! tack till er som gjort denna helg till nått att minnas ;) ville inte åka hem och lämna kvar mina två absoluta favoriter, maria och sara :( tur som är så ses vi ju snart igen! jag gjorde då mitt ute på krogen igår för en tid framöver, haha! riktigt kul att släppa loss på dansgolvet ordentligt.. men lika kul har de inte varit idag, ingen ångest eller spya, tack gode gud för de, men ruskigt b a k f u l l har jag varit.. :P

Av maaarie - 29 augusti 2008 10:11

åh, veckorna går fort! :) om jag inte minns helt fel har jag bott en månad redan i läggan :)

har just kommit från jobbet, förjävla skönt me kort dag på fredagar!

måste varva ner lite, sen ska de städas till här hemma, diska, duscha, packa och sen sticker jag och wilma från stan ;)

utgång imorrn, håll tummarna för mej! haha


ha en überskün helg, för de ska jag :) 


Av maaarie - 27 augusti 2008 15:29

fick låna mammas dator tills på freda, älskar henne verkligen! ;)

har just betalat alla räkningar, PUH! haha, måste säga att de är faktiskt helt OK, när man har råd :) ingen ångest denna månad.


jobbat kort dag idag, så jag hann springa på stan en sväng och fynda en mössa och en tröja, riktigt najs :) hade spanat in en klänning på gina tidigare i veckan, men den va bara att se i stjärnorna efter, GRR!

stadsborna är ju som galna för faan efter löningen. hade vela ha nått nytt och fint tills i helgen då vi ska rocka loss i ume ;)


känner mej annars allmänt trött och sliten i kroppen, hjärnan verkar oxå hänga me.. klockan sex i morse greppa jag kaffekoppen från skåpet, öppnar kylskåpet och greppar mjölken (?!) före jag ens hällt i kaffet!

hm, riktigt JYRT.. haha..


plättar till midda me blåbärssylt blire idag, mumma.

Av maaarie - 26 augusti 2008 19:00

ser att bloggen visst har fuckat upp sej här längre ner :P haha!

öh, va inte de jag skulle skriva egentligen.. och de jag egentligen skulle skriva har jag glömt bort nu..! >:/ grr, sur jag blir..

hmm.. återkommer väl :S 

Av maaarie - 24 augusti 2008 23:03

.. och stöttar varann när de går tungt och uppskattar dom små sakerna, så fixar man de tillsammans! allt handlar om att ställa upp och hjälpa varann, k ä r l e k helt enkelt. hoppas aldrig vissa människor försvinner ur mitt liv, ni är alla jävligt viktiga för mej.. de gäller speciellt en, lillasyster

Av maaarie - 24 augusti 2008 22:53

lovar mej själv att jag ska bli en s e r i ö s bloggare så fort jag får min dator! ;) slog mej just att jag haft bloggen i ett år nu.. vart tar tiden vägen? ett händelserikt och jävligt viktigt år i mitt liv har passerat.. ångrar ingenting, allt är erfarenhet för mej, de är jag rik på! ;p har insett va som egentligen betyder mest, och de är dom människorna du har omkring dej! även om de är -99kr på kontot varje månad, de ekar i kylen, och man inte vill kliva upp från sängen, så länge man har sina nära...

Ovido - Quiz & Flashcards