Alla inlägg under mars 2008

Av maaarie - 31 mars 2008 22:54


kan inte annat än att älska dom här grabbarna! haha <3



Av maaarie - 30 mars 2008 00:15

känner mej nästan som en människa nu igen!

har fått i mej lite vätska och blåbärskräm, städat lite och varit en lång sväng me wilma :) ångesten börjar lugna ner sej nu..

men HUR ska jag kunna sova inatt då? har ju redan sovit helahalva dan :S


hm, måste fundera på de och ladda ner en film.. eventuellt steka en burgare oxå ;p wiii..

Av maaarie - 29 mars 2008 21:31

hann va inne på cleo ett litet tag, sen åkte jag ut av nån anledning :S

så jag flippa ur totalt där ute på allt och alla.. sen var de bara att åka hem och spy och sova.. har varit sängläge för mej hela dan idag, tills nästan precis nu faktisk.


nä, lägger ner alkoholen OCH de där stället cleo nu!

Av maaarie - 28 mars 2008 22:43

de blir cleo ikväll, kom dit! ;)

P.




Av maaarie - 28 mars 2008 12:37

.. så sa en klok man en gång, haha ;D


partey ikväll? jepp, de blir nog så skulle jag tro :)

sara är hemma i byn så de blir extra kul!

Av maaarie - 27 mars 2008 08:22

jaa, björn gustafsson, sveriges nya charmtroll! så jävla skön grabb att både titta och lyssna på, skulle fan nästan kunna bli kär.. haha!


ingen koll på vem han är? kolla in länken då :)

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc



GO BJÖRN! ;D

Av maaarie - 26 mars 2008 15:41

blev påmind av A igår om sås reklamen som gick på tv för nått år sen (hur läge har jag inte ens en aning om, nån som vet?) vet inte om de va knorr´s såser, eller va de va..


men iaf gick den typ såhär: '..-sås? -JA, sås!'

jag tyckte då den va svin kul varenda gång, även igår, haha!


börja fundera på vilka mer som man minns, tankarna gick genast till

'mr crisp', när han drar ett pommes under näsan och drar på värsta flinet och ser helnöjd ut ;D

brudarna vet va jag snackar om, rätt intärnt faktiskt ;p hur många asgarv har vi lagt av till den reklamen månne? börjar garva här för mej själv när jag tänker på de, haha!


sen så dök McDonald's reklamen upp, 'livet har sina goda stunder..' den va rätt mysig faktiskt :)


har du nån aning om vart man kan få tag i dessa reklamfilmer?

MÅSTE få se dom igen allså! haha

Av maaarie - 26 mars 2008 14:22

de spåra ju iväg som vanligt, haha! blev ca 60mil totalt (ca 20mil mer än va som va tänkt från början) innan vi va hemma igen, PUH!

fick sätta min lilla suprise till verket iaf, lite paff min dick blev! filmade hennes min me mobilen, men de sparades ju givetvis inte :p

blev sån uppståndelse, haha ;)


att de är kul nästan jämt! ;D

idag har vi varit på ett litet 'jobb-mission', så de blev ett x antal mil idag oxå :) plus att vi även hann in på 'kärleksbutiken'! mycke mysiga prylar finns de ju.. men dildos? rätt överskattad uppfinning, enligt mej iaf.

eller de kanske kallas bortskämd.. ;) haha


solen skiner, en BRA dag idag gott folk! :)

Ovido - Quiz & Flashcards