Alla inlägg under januari 2008

Av maaarie - 31 januari 2008 18:23

People changes
   things goes wrong

shit happens
    Life goes on

Av maaarie - 31 januari 2008 09:35


syftar givetvis på cash!
om du känner att du har nån mille till övers,

hör av dej så får du mitt kontonummer.


Av maaarie - 30 januari 2008 00:55

har varit på helt bra humör nästan hela dan idag! känns helt underbart :) .. men är riktigt dålig på att uppdatera bloggen, måste börja prioritera lite bättre.. annars så leker väl livet som de ska, tror jag ;p känner att jag börjar hitta mej själv igen, tappade som bort mej där ett tag.. som skrämmande.. äh, PEACE! ;D haha

Av maaarie - 27 januari 2008 20:57

som rubriken lyder känner jag mej ikväll :p
måste ta igen lite sömn inatt, kanske känns bättre imorrn.


:)

Av maaarie - 25 januari 2008 21:15

verkar som att de blir jag som får ta på mej den rollen ikväll :p

mamma har köpt ny bärbar dator och mobilt bredband, så då har JAG, hennes super-dotter fått komma och hjälpa kära mammi att komma igång me de hela ;)


annars lugnt! ;p

Av maaarie - 23 januari 2008 08:48

varför har jag inte tänkt på de tidigare..? som seg man är ibland, haha. men de är som inte samma känsla riktigt.. nåja, tänkte försöka vara lite nyttig idag! har klivit upp tidigt och håller på att fixa lite :) ska ut och visa upp mej på några ställen i hopp om ett litet arbete! haha, lät lite sjukt de där.. klockan är strax nio, och de är ljust ute! snart sommar gott folk! ;D längtar nå fruktansvärt alltså.. är inne i en 'saknar period' just nu, saknar en massa, speciellt dom som står mej allra närmast

Av maaarie - 22 januari 2008 14:51

va ska jag göra nu då?
duscha! :)




Av maaarie - 21 januari 2008 08:35

skönt att sitta ensam hemma hos mammi och nöta på hennes seeega dator, haha. helt sjukt hur beroende jag är av denna pryl!

speciellt GOOGLE, va gjorde man innan man ens upptäckte google egentligen? gick runt och funderade på massa onödigt, men som man aldrig ides ta reda på..? om de va nå extra viktigt så använde man skolans uppslagsverk som va ca 50år gamla, typ. haha.


menar inte att jag vet allt, men jag vet då fan så mycke mer än va jag hade gjort om denna underbara 'uppfinning' (?) aldrig uppfunnits ;)


nä, utan dator och google stannar världen! iaf min värld ;p haha.

Ovido - Quiz & Flashcards