Alla inlägg under november 2007

Av maaarie - 29 november 2007 15:41

sjukt hur saker och ting kan bli ibland, trodde jag aldrig för ett år sen typ. aldrig i min vildaste fantasi!




när jag är 78 vill jag kunna se mig själv i spegeln och veta att jag följde
mitt hjärta och att ingen jävel bestämde över vad jag skulle tycka, tänka och göra.

Av maaarie - 27 november 2007 19:43

sanningen hann ikapp mej igen!

man lever fan bara en gång!


får som ångest ibland när man tänker på de.. usch..

mycke skumma saker har inträffat idag, har mycke att ta itu me imorrn.

har starka planer på att ta en dusch, känns behövligt!

eventuellt få i sej lite krubb oxå.. kanske.. hoppas..


nog för idag nu.

Av maaarie - 26 november 2007 18:59

ella står här bredvid mej här i soffan och morrar åt dammsugaren som ligger på golvet, haha. hon vågade sej in hit efter många om och men, så nu är hon fast här me mej och dammsugaren, haha! ful hon är ibland ;P

hon växer och frodas, 70cm hög och 35kg, så nog går de framåt! ;)

och wilma är lika söt som vanligt!


annars så har de varit en bra dag än så länge! :) började förjävla fint iaf :)

så nu får man se va kvällen bjuder på.. de blir säkert bra som vanligt :)

har en plan, så får se hur den funkar den här gången. bara acceptera och gå vidare, gilla läget helt enkelt!


ska nog fräscha till mej lite och dra mej och hundarna till sistah, måste få i mej lite mer kaffe.


:)


Av maaarie - 25 november 2007 14:02

har blivit kortisar till bloggar på sistone! inte för att jag inte har nått att säga, utan för att man har ingen lugn och ro här hemma nå mer.. allti ett par extra ögon som övervakar varje steg man tar eller varje klick på datorn :P orka blogga om något då, icke!


nu kommer ögonen igen, så hejs..


Av maaarie - 24 november 2007 21:22

GRYMT! ;D

Av maaarie - 22 november 2007 10:42

.. men kan inte..

fatta hur frustrerande de är! blir som sur tillslut.


ska till lule me sistah och R här på ett tag :)

Av maaarie - 21 november 2007 08:31

guuuu så nice alltså, de va ett tag sen man kände de som så! :D

ska på AF idag, ska bli intressant att höra va dom har att säga denna gång.. dom vill iaf ha ut mej på praktik, så visst :) bara jag får välja nå bra ställe!
då blir man ca 3300kr rikare iaf, haha.


annars bjuder nog inte dan på så mycke mer intressant.. ska försöka städa lite, fick sålt databordet igår så nu ser de ännu jävligare ut där inne :P
vill ju som ha huset nu, helst NYSS! :)



Av maaarie - 20 november 2007 13:34

börjar snart misstänka att jag har gjort de, haha.

va pysslar man me egentligen? jo de jag känner för och som faller mej in..

äh, svårt att försöka reda ut de här :P.. tar en dag i taget, ser va som händer liksom! :)


äsch! :P

Ovido - Quiz & Flashcards