Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

INCIDENTER GENOM LIVET

Av maaarie - 22 oktober 2008 17:25

börja garva för mej själv nyss när jag stod i duschen, börja tänka på alla människor som sett mej spy av olika anledningar genom åren, haha! annars brukar man ju försöka hålla de för sej själv eller iaf så gott de går.. men de är ett x antal stackare som bevittnat mina spyor iaf, konstiga stackare på konstiga ställen under konstiga omständigheter faktiskt.. hahahahaha 

flummigt de där.. men dock så normalt :S 


nåja, ännu en av mina sjuka tankar

 
 
Maran

Maran

22 oktober 2008 23:38

Hahaha, kommer du ihåg den vi fotade tillsammans med dej på luleåkalaset för läääänge sen?! HAHA

http://www.saraslillaliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hannah

23 oktober 2008 08:40

hördu ingen aning. har inte hunnit få nån lön ännu.. men det är ju 96.40 i timmen plus ob.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maaarie - 28 oktober 2008 13:25

http://imthebestsofucktherest.blogspot.com/

Av maaarie - 28 oktober 2008 02:06

fan va fort hjärnan ställer om sej till 'icke-arbetande' alltså.. de börja på morron när jag klev ur sängen kl 12 me tvång! kokade ba 4 koppar kaffe som jag brukar när jag jobbar (vana), men kände dirr att jag behöver 6 koppar (som jag allti ...

Av maaarie - 27 oktober 2008 22:12

nån som hänger på till norge och jobba ett tag? är sugen som fan, annars drar jag själv.. :)   tjing tjing! ...

Av maaarie - 27 oktober 2008 13:08

lyssna, titta och tänk

Av maaarie - 26 oktober 2008 14:43

va på ranten me mammi i happis heela dan igår, men vi gjorde inte många fynd iaf :S haha. fullt upp alltså..    ställde tillbaks klockan i morse, fan va nice de va! en timme extra mittiallt, de tackar jag för.. annars har jag mer energi idag än jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards