Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av maaarie - 22 oktober 2008 17:25

börja garva för mej själv nyss när jag stod i duschen, börja tänka på alla människor som sett mej spy av olika anledningar genom åren, haha! annars brukar man ju försöka hålla de för sej själv eller iaf så gott de går.. men de är ett x antal stackare som bevittnat mina spyor iaf, konstiga stackare på konstiga ställen under konstiga omständigheter faktiskt.. hahahahaha 

flummigt de där.. men dock så normalt :S 


nåja, ännu en av mina sjuka tankar

Av maaarie - 22 oktober 2008 17:00

hur gör man när man inte kan leva med, men heller inte utan en person..?

tåls att funderas på

Av maaarie - 22 oktober 2008 11:11

då va sjukintyget kirrat, nu fan ska väl haggan va nöjd?! läkaren ansåg min arbetsförmåga som helt nedsatt tillome freda.. han hette förövrigt oxå homer, haha. annars har jag svettats som en gnu hela natten, var tvungen att hämta en hannduk tillslut, allt va blött! mysigt :/


bjuder på en intelligent konversation från igår:

(OBS! han fyller år i april )


han: jag är prick 1 månad och 28 dar äldre än dej!

jag: hmm.. ah, juste de blir ju så..

han: mm..

jag: men inte när de är skottår, då blire 29 dar!

han: öm, tänk nu efter va du just sa..?

jag: öh.. OJ.. hahaha


snacka om att tala FÖRE man tänker :S haha

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards