Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av maaarie - 13 oktober 2008 19:22

hade laddat som fan inför rostade mackor me korv och o'boy i flera timmar.. öppnar kylen och upptäcker då att jag GLÖMT (hm, ovanligt värre..) att köpa mjölk..! tur att jag inte kan skylla på nån annan, då hade de varit ett satans liv kan jag lova, haha. blev då tvungen att ta till JOKK lingon, f.d groggvirket från i fredags.. hm, ingen hit kanske :p


har annars spenderat typ halva dan i bilen! varit till happis och inhandlat vinterdäck till bilen, skönt som fan att de är gjort! nu ska dom bara skruvas på oxå, haha. plus att jag hann hem till min tvättid, HÄRLIGT!


är de såhär för dej oxå, att du kan tänka på en grej men sen helt plötsligt efter 0.5sekunder (och jag överdriver inte) har du helt glömt va de va du tänkte på, även fast du inte ens börja tänka på nått annat innan du glömde bort? komplicerat, i know.. men de händer mej flera gånger om dan, och de är störande som fan :p

Av maaarie - 13 oktober 2008 17:58

kan inte hjälpa de, han är ful men sjukt SKÖN på nått sätt.

Av maaarie - 13 oktober 2008 07:35

åh, nu är de sådär äckligt jobbigt igen.. vill tillbaks till sängen igen och inte kliva upp!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards