Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av maaarie - 9 oktober 2008 22:54

grymt kul på hockeyn ikväll! :) fortsätter de så här varje match JAG är på så borde jag ju få betalt.. vadå bartecko..? haha! ;P och grymt kul som att träffa P som man inte sett på år och dar typ, lika snäll och go som vanligt är han då :) har som inte så mycke mer att säga..? :S haha, eller jo nog finns de på lager.. men inte här och inte nu..


öh, sängen nästa.. typ.. trist.. ensam.. mm..


Av maaarie - 9 oktober 2008 09:43

hur fan lyckas jag slara bort en hel geisha..? vet till 1000% att jag köpte en igår, men hittar den inte.. jag kan ju omöjligt 'glömt bort' att jag ätit upp den..?




eller nja, de är nog visst möjligt.. :p

Av maaarie - 9 oktober 2008 07:23

så bad att jag inte ens palla att blogga..! :S de du..

börja me att jag va snygg än en gång och försov mej IGEN ca 2.5timme

inte bra, första dan me praktikanten som jag dessutom lovat att plocka upp innan jobbet! plus att jag hade massa extra städningar eftersom en tjej va sjuk.. planen va att hinna kolla upp dom nya adresserna på eniro på morron innan jobbet, men de hanns ju inte.. så de va ba att jyra iväg och hoppas på de bästa! upptäckte dessutom att jag tagit helt fel väska när jag gick morronprommisen me hunden :S haha! vi kom iaf efter i tidsschemat som satan hela dan, allt strula och va allmänt PISSdåligt! förutom therese hon va en skön typ, som tur va.. och hon tyckte att jag va en 'grymt cool tjej' så vi passa bra ihop, haha :)


när jag väl kom hem va jag i upplösningstillstånd typ.. snörde mej på soffan och försökte lugna ner mej, då la nätet av helt plötsligt! då flippa jag fan ur.. då blev jag riktigt less ett tag, tills de börja funka igen ca 1timme efteråt :p


men jag hade ändå gett upp redan, fanns ba en sak att göra.

och idag ska vi då inte ens tala om, it goes on.. and on.. and on.. and on..

ja, ni fattar nog inte nått iaf.. haha

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards