Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av maaarie - 1 oktober 2008 16:07

.. många minnen, behöver inte säga mer än så ..

Av maaarie - 1 oktober 2008 13:46

åååneeej! min älskade favvo kanal nummer 62, VOICE har slutat sända i sverige IDAG! WTF säger jag bara.. varför?!

åh, vill bara gråta.. voice va de bästa som hänt mej på länge alltså.. sne jag blir! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

Av maaarie - 1 oktober 2008 13:02

höll på att flippa ur just när jag uppdatera bloggen..

allt skit jag skrivit tidigare va borta?! tills jag kom på att de är ju föfan ny månad idag, igen ;) snacka om att man hänger me, haha

Av maaarie - 1 oktober 2008 12:53

sängen blev alldeles för underbar igår när jag bytte sängkläder, så de sluta me att jag vakna 3 timmar EFTER att väckaren ringde i morse, haha! börja jobba kl 8, slog upp ögonen kl 9.. ringde beirut och bad om förlåtelse, givetvis förlät hon mej och bjöd på en hemmagjord macka när jag äntligen pallrat mej till jobbet :) hon ÄR underbar! jobbade lite extra länge sen för att gottgöra min lilla 'miss'.. men som vi säger, shit happens ;p


nån turk hade skickat en vänförfrågan till mej på FB, måste kolla närmare på de nu.. muttan, har du ett finger me i detta eller? :p haha

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards