Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av maaarie - 28 oktober 2008 02:06

fan va fort hjärnan ställer om sej till 'icke-arbetande' alltså.. de börja på morron när jag klev ur sängen kl 12 me tvång! kokade ba 4 koppar kaffe som jag brukar när jag jobbar (vana), men kände dirr att jag behöver 6 koppar (som jag allti dricker när jag inte jobbar), så jag va tvungen att sätta på en till panna, haha.. klev inte ur morronrocken förrän klockan va kring fyra tiden nångång heller.. sen kom syrran så vi drack mer kaffe och åt som vanligt, haha ;)


och nu är klockan efter två och här ligger jag och funderar..

ska ringa af imorrn hade jag tänkt, nu ska de smidas planer för framtiden! nångång kanske man måste ägna den en liten tanke för att allt inte ska spåra ur helt totalt :p hah


man ångrar de man aldrig gjorde.

ba så du vet

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards