Alla inlägg under december 2007

Av maaarie - 30 december 2007 15:40

.. alla vet nog redan va jag menar.. rätt skönt att slippa förklara EN gång till ;)


har som dåligt me tillgång till nätet nuförtiden, så de blir inte så mycke bloggande för tillfället.. vet inte hur jag ska få ur mej allt..?


men gott nytt år på er allihop! ;)

Av maaarie - 24 december 2007 09:15

blir nog alla tiders detta!

ha en fin jul allihop :)

Av maaarie - 20 december 2007 01:13

SKIT!
blir inge kul att summera 2007 märker jag när jag börjar tänka efter..

ella kom till familjen, de är ett fett +


annars då? allt har sina nackdelar verkar de som, på ett eller annat sätt.

varför kan de inte bara få flyta på nångång, varför inte få lite ro i själen.

jag kanske bara är en sån jobbigt krävande sate som aldrig blir riktigt nöjd, alltså aldrig lycklig heller.

dålig karma eller?

hm, kanske borde göra min egen lista och reda ut saker och ting.

jag vill vara lika lycklig som dom två par i 'bonde söker fru' var/är! ;)


sen när man mittiallt stöter på saker och ting som får en att se ljuset i tunneln igen så blir de ett satans liv överallt. har så god lust ibland att kasta bort samvetet helt och hållet och bara köra MITT race, göra som JAG vill, precis när JAG vill. de är väl ända JAG som ska må bra?

helt sjukt att leva sitt liv för någon annan, eller hur?

hur ska man kunna förlåta sej själv när man blir gammal och inser att man inte gjort ett skit som man själv velat? vilken fet-ångest jag skulle ha alltså..


men som vanligt så är de en sak att snacka, och en helt annan att verkligen göra de oxå.. jag måste ta mej i kragen innan jag bryter ihop och får spendera resten av tiden på psyk. då skulle jag verkligen ha FET jävla ångest!


blir nog att sympati-sova på soffan inatt, haha ;D..

nä, ingen fatta de där iaf. NIIIZE.


magen kurrar, hårdbrö och kaviar väntar!
heeej

Av maaarie - 19 december 2007 13:51

har lämnat oss idag ;( hannah och krilles och almas älskade tyson har korsat regnbågensbro, han väntar på er på andra sidan! han mår bra nu..

så älskad och speciell hund på många sätt, kommer aldrig att glömma..

<3


http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

'Någonstans finns en bro mellan himmel och jord..

På den här sidan himlen finns en alldeles speciell plats, som kallas REGNBÅGENS BRO.

När en hund, som varit särskilt betydelsefull dör - så kommer den till REGNBÅGENS BRO. Där finns ängar och kullar för alla våra kära vänner,

 så att de kan springa och leka tillsammans. Där finns tillräckligt med mat, vatten och solsken - och de har det varmt och skönt.

Alla hundar, som har varit sjuka och gamla, skadade eller lemlästade blir friska och starka igen, precis som vi minns dem i våra drömmar.

Alla hundarna är glada och nöjda, men har en vemodig längtan - de saknar alla någon särskild, som de varit tvungna att lämna kvar.

Alla springer och leker tillsammans, men en dag kommer någon av dem - att stanna upp och titta i fjärran.

Dess klara ögon är intensiva, kroppen börjar vibrera av lycka och glädje. Hunden springer plötsligt ifrån gruppen, flyger över det gröna gräset, benen bär honom fortare och fortare.
Han har sett Dig - Du och Din älskade vän möts på nytt - i en lycklig återförening, för att aldrig kunna skiljas igen.

Du får överlyckliga pussar i hela ansiktet, Dina händer smeker på nytt

Din älskade vän - du ser åter igen in i de tillgivna ögonen,

som så länge varit borta ur Ditt liv..
Men aldrig, aldrig från ditt hjärta.

Tillsammans vandrar ni nu över REGNBÅGENS BRO

för att aldrig mer kunna skiljas.'


Av maaarie - 18 december 2007 12:45


'..together we can rise up and be strong..'

<3

Av maaarie - 17 december 2007 18:29

bara så DU vet så vet jag exakt när jag ser cd´n om de är min eller inte, den har sitt lilla kännetecken ska du veta. då ligger DU pyrt till grabben!

ta de som ett fett hot.

Av maaarie - 17 december 2007 08:00

OM DU HÖR AV NÅGON SÅN HÄR CD TILL SALU

HÖR AV DEJ TILL MEJ OMG.


http://www.nsd.se/telegram.aspx?artid=78917&type=tgr

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=2909172


kan säga att jag inte har sovit en sekund inatt..

om de så är de sista jag gör i livet så ska jag ha tag på han!

här ska de luskas kan jag lova.. återkommer senare me mer info..


hittelöööön väntar..



Av maaarie - 16 december 2007 14:00

helgen har passerat, full me intriger precis som vanligt.

firmafesten var helt OK, tills de spåra givetvis..


kan säga att de är tur ibland att man inte öppnar sej som en bok för allt och alla utan att först ta reda på va människan är för filur. skulle vara jävligt dumt de! skönt att veta vilka som är ens riktiga vänner, ni andra kan

fuck off and die!

tro inte att ni kan komma och försöka låtsas nånting. jävla fitta.


vill ha lugn och ro nu, kunna slappna av och känna mej nöjd.

ibland går de, men aldeles för sällan..


'get me outta here
im locked up, .. won't let me out, .. won't let me out.
baby Im locked up .. won't let me out, no.'

Ovido - Quiz & Flashcards