Alla inlägg under april 2008

Av maaarie - 27 april 2008 19:17

nä asså detta funkar fan inte, jag pallar inge mer alltså.

är less, har fått nog helt enkelt!

tänk dej för, som sagt, din förlust.. bläää!


jag måste ha de där jobbet, annars kastar jag in handduken och bor i tält och solar hela jävla sommaren ist.

Av maaarie - 26 april 2008 20:20

har bara lökat på här hemma me grabbarna idag, blir samma ikväll.

fest i byn, men jag måste spara pengar till valborgs så de blir de inget av :\

öö, har inget mer att säga för tillfället faktiskt :S

Av maaarie - 25 april 2008 16:36

mina youtube klipp här på bloggen funkar inte längre, kommer inte in på youtube.com heller! :\

kan de va så illa att jag råkats ta bort nått program från datorn som gör att de icke funkar nå mer..? :P


jävligt tacksam för hjälp, helst OMGÅENDE


Av maaarie - 25 april 2008 15:56

i byn..?

sant? eller bara ännu ett rykte?

:P

Av maaarie - 25 april 2008 15:47

nu har jag och maria gjort staden osäker ;) gu va kul de är att kolla bland alla bebis/barnkläder, maria hitta massa fint till sabinas gosse!

den dan jag väntar barn så kommer pengarna flöda kan jag säga.


tänker än en gång påpeka hur enkla komplimanger kan förgylla!

var ute me hunden på balkongen för nån dag sen, när grannen går förbi och säger: 'gu va fin din hund är, vi har sett tidigare när du varit ute och den är verkligen jättefin!'

jag fick ett stort smajl på läpparna och tackade och bockade :)

och nyss när vi var på prommis cyklade en liten grabb 8år typ förbi och gav tummen upp och sa: 'vilken cool hund du har!'


klart man känner sej lite som en stolt mamma och sträcker på sej lite extra! ;) lägger därför in en bild på wilmurs i sin favorit pose, haha!

Av maaarie - 25 april 2008 09:38

på många sätt och vis.. slockna efter 'lyxfällan' ensam i sängen, vakna igen kring tolv och drog iväg me fårrden på uppdrag.


sitter och väntar på att min dick ska anlända till lule, kanske bjuder in henne på kaffe om hon har tur, hah! har saknat dom som faen, kul att dom kommer hem :)


usch, min hjärna har inte piggnat till ännu.

kanske skriver mer senare, kanske inte.. ;)

Av maaarie - 24 april 2008 17:52

..nånstans, på nått sätt, ge mej för helvete kraft att klara av detta!

Av maaarie - 24 april 2008 09:45

för mej är ordet 'älskar' jävligt laddat..

har t.o.m svårt för att säga att jag älskar enklare saker,

t ex 'jag älskar min tröja!' jag säger ist 'jag gillar min tröja som fan'

(eller liknande) just ordet 'älskar' har svårt att formas i min mun.

jag kanske inte älskar tröjan nästa månad, och då känner jag mej falsk på nått sätt :S menar inte att allt man älskar MÅSTE vara för evigt, inte alls!

men jag tänker mej för mer än två gånger innan jag tar steget..

vill ju inte missbruka svenska språkets finaste ord, va finns kvar då?


tycker dock att jag är rätt dålig på att väl säga de oxå när jag känner att de är rätt. till t ex vänner och familj - ta till er ni som vill:

JAG ÄLSKAR ER

Ovido - Quiz & Flashcards