Alla inlägg under juli 2008

Av maaarie - 30 juli 2008 20:30

eller iaf mitt välmående..

flippar runt bara, *PANG* så är de helt i botten.. mår allmänt dåligt ikväll..

Av maaarie - 30 juli 2008 14:20

shit, känns som att jag inte gör annat än tapetserar, haha!

tur att man inte tycker de är trist iaf. har varit och hämtat ut allt jag behöver, plus lite till! man kommer långt me att va trevlig ;)


så imorrn börjas de spacklas och slipas! denna helgen kommer de bli hårt, allt donande OCH kalaset. hur ska detta sluta? tur att man är ung, haha!


ut i solen!

Av maaarie - 29 juli 2008 05:58

känns som höst ute.. :S haha

Av maaarie - 28 juli 2008 05:46

den påbörjas idag! fattar inte att tiden går såå fort.. bara den här och nästa kvar nu ju :\ hade gärna varit städtant ett tag till! iaf så man får den där jävla stämplingen, va lever man annars av..? hm, kärlek? haha.


jag tycker de är mysigt att dricka kaffe i lugn och ro framför nyhetsmorgon innan jag far till jobbet :) har blivit som en tradition de senaste fyra åren typ.. hah

Av maaarie - 27 juli 2008 22:41

förlåt att jag är som jag är vissa dagar.. inte ditt fel, ingens fel.. rår inte för de bara :\ fattar ändå inte att de finns folk som orkar me mej iaf, hur knäpp jag än kan vara ibland..

men men, that´s marie i ett nötskal! skiter i viket, de är bara JAG helt enkelt..


haft en riktigt skön helg iaf :) fått mycke gjort och blivit lite brunare!

(hoppas jag iaf..)

ny vecka imorrn, 4dar kvar tills jag får nyckeln :)

Av maaarie - 27 juli 2008 11:28

nu drar jag :)

Av maaarie - 26 juli 2008 16:08

mmm, SOMMAR! :)

Av maaarie - 25 juli 2008 06:16

"ska vi förbjuda kampundar i sverige?"


vilken jävla debatt! tar aldrig slut..

skit i rasen, ta bort alla "kamp-människor" istället!

än en gång, de är INTE hundens fel. OK?!

Ovido - Quiz & Flashcards