Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

LÄKAREN HOMER

Av maaarie - 22 oktober 2008 11:11

då va sjukintyget kirrat, nu fan ska väl haggan va nöjd?! läkaren ansåg min arbetsförmåga som helt nedsatt tillome freda.. han hette förövrigt oxå homer, haha. annars har jag svettats som en gnu hela natten, var tvungen att hämta en hannduk tillslut, allt va blött! mysigt :/


bjuder på en intelligent konversation från igår:

(OBS! han fyller år i april )


han: jag är prick 1 månad och 28 dar äldre än dej!

jag: hmm.. ah, juste de blir ju så..

han: mm..

jag: men inte när de är skottår, då blire 29 dar!

han: öm, tänk nu efter va du just sa..?

jag: öh.. OJ.. hahaha


snacka om att tala FÖRE man tänker :S haha

 
 
Ingen bild

Hannah

22 oktober 2008 12:01

jag har blivit erbjuden en provanställning på 75%. om jag nu inte börjar skola istället. det är helt okej där faktiskt! man får ju träffa mycket folk o så.. och det är flera som ska sluta nu..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maaarie - 28 oktober 2008 13:25

http://imthebestsofucktherest.blogspot.com/

Av maaarie - 28 oktober 2008 02:06

fan va fort hjärnan ställer om sej till 'icke-arbetande' alltså.. de börja på morron när jag klev ur sängen kl 12 me tvång! kokade ba 4 koppar kaffe som jag brukar när jag jobbar (vana), men kände dirr att jag behöver 6 koppar (som jag allti ...

Av maaarie - 27 oktober 2008 22:12

nån som hänger på till norge och jobba ett tag? är sugen som fan, annars drar jag själv.. :)   tjing tjing! ...

Av maaarie - 27 oktober 2008 13:08

lyssna, titta och tänk

Av maaarie - 26 oktober 2008 14:43

va på ranten me mammi i happis heela dan igår, men vi gjorde inte många fynd iaf :S haha. fullt upp alltså..    ställde tillbaks klockan i morse, fan va nice de va! en timme extra mittiallt, de tackar jag för.. annars har jag mer energi idag än jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards