Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av maaarie - 24 oktober 2008 22:55

har just varit på donken och ätit, mer spännande än så blire inte ikväll..

blir ba sne att se alla fulla och glada folk ute överallt, så nu äre sängen som gäller! har skruvat dit ben idag, håller tummarna ba att de håller :p hah!


gå och sov!

Av maaarie - 24 oktober 2008 17:31

jag heter marie och är arbetslös.. IGEN..

sen tar vi en dag i taget, och gör de bästa av situationen.


hann iaf tvätta allt som sku tvättas, och dricka kaffe me fammo! mötet på af gick bra, hon tyckte nog oxå att jag gjorde rätt, innerst inne ;p


har en skum känsla i kroppen ikväll, eller jag känner som inget spec..

de är de som är skumt, freda me massa möjligheter men jaha..?

har ingen lust att va här, men inte där heller typ..


äsch, ha en bra helg!

Av maaarie - 24 oktober 2008 11:42

vintern/våren 2007-töre-läggan-äventyr

haha, de va riktigt galet då surran, men fuck så kul ;)

Av maaarie - 24 oktober 2008 10:26

vart tog natten vägen..? känns som att jag inte har varken somnat eller sovit :p haft mycke att kirra i morse, avklarat typ allt.. tror jag.. :S finns inget värre än tidsrapporter! speciellt när man är så jävla slarvig och 'glömmer' fylla i eftersom.. tillslut har man flera veckor som man ska försöka minnas och fylla i rätt, hmm.. hur fan är de möjligt att lyckas då om jag inte ens minns va jag gjorde igår typ.. mitt eget fel dock :p ba chansa och hoppas på de bästa, hah!


jag har då inte fått in nån 'halv' lön idag, än så länge.. höll på att bli vansinnig och skicka folk på henne där nere i söder när jag ringde telefonbanken när de fortfarande va tomt! hon får till efter lunch på sej alltså, sen exploderar jag tamefan..


ska till mysiga af och träffa min mysiga-margoth 13.30, hon är som soft quinnan :) tyckte faktiskt de va min tur att få en handledare som är 100 i huvet för en gångs skull, verkar som att ungefär var tionde av dom iaf verkar helt OK.


förbereder mej iaf på krig idag, haha ;p

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards