Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av maaarie - 21 oktober 2008 20:14

ifrån mammi och pappi kan de hända att jag blir tvungen att ta mitt pick och pack, lämna min fina lägga och härliga herts och flytta hem igen..


allt pga att haggan stort lovade mej 75% men har knappt ens fått ihop till 50! jag förklarade klart och tydligt redan på intervjun att jag måste få veta att jag får ihop till 75 så jag vet att jag klarar mej.. 'självklart' sa hon då.. sen skyller hon på att de inte finns nog me jobb så jag får ihop mina timmar, ändå anställer hon en till (!) ca en vecka efter att jag börjat, plus att hon tar in en praktikant mittiallt som ska va 4veckor me MEJ. och va innebär de då? jo, att jag måste halvera mina timmar, eftersom att vi är två som gör jobbet som jag egentligen gjort ensam tidigare.. så man kan säga att jag förlorar ungefär hälften av mina timmar ba på praktikanten som inte gör ett skit, så jag gör ändå 90% av jobbet iaf, men får betalt för 50.


ska suga på karamellen.. ska till läkaren imorrn, haggan börja kräva sjukintyg tidigare idag, de är ju nå stort fel på henne.. har varit borta 3dar, då flippar hon ur.


man kanske flyttar hem ändå ett tag, chillar och ser vart man hamnar..

den som lever får se.. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards