Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av maaarie - 7 oktober 2008 18:24

'in case you didn’t know I really care for you
I just wish you all the best
and if love should come and knock on your door
I hope it treats you with respect..'

Av maaarie - 7 oktober 2008 14:33

idag har varit en extra virrig dag, för både mej och beirut! vi misstänker chokladen, haha. beirut hade noll koll på vippan, och jag lyckades slarva bort min tröja i en läkares hus.. :S haha, sjukt kaos.. imorrn får vi en praktikant, T 21 som ska hänga me mej i 4veckor, hoppas hon är klarare i knoppen än mej och beirut, hur ska de annars sluta? haha


men jag fick en tanke igår när jag hörde om praktik-T.. tänk om de skulle va så att haggan kallar de 'praktik' fast de egentligen är PROVANSTÄLLNING, och att hon sen ska kicka mej och låta T ta över..

haha, vi får väl se :p


FUUUUUUCK! glömde köpa bregott :(

nu ska jag glömma mina bekymmer för ett tag..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards