Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av maaarie - 15 oktober 2008 18:27

oj, har sovit som en gris flera timmar igen.. börja dock blöda näsblod nyss, inte lika nice :p

fest till helgen eller?

Av maaarie - 15 oktober 2008 13:18

han må misshandla brudar på scen, men  jävligt nice låt.

Av maaarie - 15 oktober 2008 10:28

jag har jobbat mina 2.5timmar redan, va händer nu då?

är som sugen att byta blogg.. men vet inte ännu om jag vill riktigt :S

tåls att funderas på, ändå kul me lite nytt.. men den som lever får väl se!


och jag säger bara KARLAR! och ni säger att vi brudar är som vi är.. men ni tar då fan alla pris alltså.. ni går mej verkligen på alla mina nerver ibland, sluta va så jävla inveckade och bökiga! skulle underlätta endel för mej, en jävligt stor del dessutom.


nu ska jag sjunka ännu längre ner i soffan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards