Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av maaarie - 2 oktober 2008 17:23

Man ska blädda i inkorgen och räkna till tio! Och första meningen i de messet ska man skriva som svar...sen fortsätter du räkna sådär hela tiden!


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

- jag tjaffsar inte, jag har inte ändrat attityd!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

- du ligger inte me nån eller?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

- yes :)

Vilket sms blev du mest berörd av?

- ja jag är glad att du inte har mitt (bank) kort ska du veta :)

Vad säger din mamma innan du går & lägger dig?

- jo, så gott de går :)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

- du skulle ha ringt och sagt att jag skulle väcka dej! ;)

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

- haha, ja vissa är på väg till jobbet nu iaf :)

Vad vill du höra mest av allt?

- myt! ;) att jag är vaken beror på redbull.. :)

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

- okey :)

Din romanstiska replik?

- its a wild world.. ;)

Vad skulle du säga om du blev bestulen?

- knullar dom? ;)


HIHO!

Dölj kommentarsruta

Signatur:

URL till din blogg / hemsida:

Skriv in koden som står till höger:
Spamskydd
Kommentar:

Av maaarie - 2 oktober 2008 06:59

idag har jag tagit mej upp som planerat, kl 6 ;) sitter i soffan och dricker kaffe och kollar på VMTV (vakna me the voice), måste ju passa på när andra kanalen har försvunnit.. :(


redan freda imorrn, shit va veckorna går fort! tackafaan för de :)

ööh, herrå!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards