Alla inlägg under februari 2008

Av maaarie - 29 februari 2008 23:33

happ, då ligger man hemma ENSAM en freda kväll.. kan inte minnas sist jag kände mej såhär tragisk som jag gör nu.. ska inte ljuga, tycker faktiskt jävligt synd om mej själv! har nog aldrig känt mej så ensam som jag gör just nu.. har just varit på lång kvälls prommis me wilma i hopp om att slippa tänka så mycke och kanske kunna somna fort som fan för en gångs skull :s .. hmm.. vem försöker jag lura egentligen, känner på mej att de här kommer bli en sån där 'jobbig' natt.. men jag håller tummarna iaf..

8/3

Av maaarie - 29 februari 2008 14:47

ja, 8 mars är ken i lule fick jag just veta :)

ska du dit? hör av dej om du vill ha sällskap!

blir mest troligt tvådagars då nästa helg, först cleo me brudarna på freda, ska fira muttan som blivit ett år äldre :)

ska bli såå kul, saknar er som satan alltså ;)

Av maaarie - 29 februari 2008 14:41

vi lever i en sjuk värld, me väldigt sjuka människor,


http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=3278469

Av maaarie - 29 februari 2008 14:11

nån som vet om de är nu i helgen eller nästa han spelar på magma?


Av maaarie - 29 februari 2008 13:03

har inte haft krafter till att hedra mia här på min blogg förrän idag..

är som först nu jag riktigt förstått att hon är borta :,(

wilma letar henne som fan varje gång vi kommer till mamma, hon har ju alltid funnits där, sen wilma va liten bebis..


hon va speciell mia-pian, kan verkligen säga att kärt barn har många namn, jävligt många! :) kommer nog inte ens på hälften om jag ska rabbla upp dom här och nu. hon va en riktig vilding men samidigt världens goaste när de kom till sånt :) som många andra hundar vi haft så saknades bara talet på henne! när man pratade me henne var de precis som att hon förstod allt man sa, väntade nästan bara att hon skulle svara..

men de gjorde hon ju oxå, på sitt eget sätt ;)


kommer aldrig glömma dagen då jag och mammi hämtade hem henne från ökx, så liten men ändå så självsäker och modig. de va mia i ett nötskal alltså!

men hennes allergi blev bara värre och värre, hon kliade sönder hela sin kropp tillslut :( ..

nu får hon leka fritt me alla andra vovvar utan att hon behöver lida av de senare..

ina och tyson tog emot henne, så nu lever dom lyckliga tillsammans tills vi ses igen!


älskade mia, kommer aldrig glömma..

älskar dej

<3

 http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Av maaarie - 27 februari 2008 14:38

är så blockad av alla känslor så just nu känner jag ingenting, och då menar jag absolut ingenting.

skulle kunna sitta på en stol och stirra in i väggen tills jag slocknar..

men de är väl så hjärnan funkar när de blir för mycke?

skiter faktiskt i vilket, ska dröna vidare nu.

Av maaarie - 27 februari 2008 14:00

och ni nu som läser och tror att jag vill ha folk att tycka synd om mej,

FUCK OFF!!!!!!!

skriver inte här för nån annan än mej själv!

fördelen me att skriva här och inte i ett word dokument är att folk kanske förstår mej lite bättre, plus att jag slipper sitta och förklara mej hundratals gånger!


dra ni åt helvete me era jävla spekulationer!

sluta ägna er tid åt mej om jag nu är så satans patetisk.

Av maaarie - 27 februari 2008 13:46

fick just veta att mamma tagit bort mia imorse pga allergi

(hunden var allergisk, orkar inte förklara, ni som vet ni vet)

tänker inte vara självisk, nu slipper lilla gumman lida mer.. 

men FAAAAAAAAAAAAAAAN!!! allt på samma jävla gång, ALLTID!!!!



jag lider.. allt är satans kaos..

skulle behöva nå riktigt starkt idag, min hjärna pallar inte nå mer..

vill somna och vakna när allt är bra..


fanfanfanfanfanfanfanfanfanfananfanfanfanfanfanfan
fanfanfanfanfangfan

Ovido - Quiz & Flashcards