Alla inlägg under september 2008

Av maaarie - 30 september 2008 20:22

jag har slitit hårt idag, städat, skurat, tvättat, u name it! så jag belöna mej själv me världens godaste GLASS, ja se bilden :) och en väska.. (?!) haha, äh ;)

Av maaarie - 30 september 2008 17:44

jag är inte otrevlig. du är helt enkelt oviktig.

jag ska försöka vara snällare om du försöker vara smartare.

jag har inget attitydsproblem. du har ett uppfattningsproblem.

jag kan endast behaga en person per dag.

idag är inte din dag, imorgon ser inte heller bra ut.


Av maaarie - 30 september 2008 15:59

i would take a shot for you

<3

Av maaarie - 30 september 2008 15:04

de senaste som jag har googlat är: hamburgare

då vet du.. haha..

Av maaarie - 30 september 2008 11:13

nörda just runt på FB och gick me i massa löjliga 'grupper', hitta en grupp som hette ' I make wishes at 11:11' för de gör jag ju, jag önskar så fort jag får chansen ;) jaa, när jag då nördat färdigt haffar jag mobilen och slår av knapplåset, va tror ni klockan är? 11.11, fort som fan slängde jag iväg ännu en önskning, haha! tror den önskningen kommer bli speciell på nått sätt, de kändes som att de va meningen, som ett tecken lixom.. ;)

Av maaarie - 30 september 2008 09:37

tänkte just på att många bloggar om sin goda nyttiga mat, jag bloggar helt tvärtom, haha! men syrran, vi älskar ju våra jävligt flottiga burgare me dressingen som droppar, visst då? ;D 


försov mej ju en timme i morse, så nu tänkte jag ta igen mitt kaffe som jag missa! ;p

Av maaarie - 30 september 2008 09:01

har redan varit iväg och jobbat, hör och häpna, 1timme och 45min!

shit pommes va back jag gick bara jag starta bilen.. :p fick förresten skrapa rutorna för första gången denna höst, kallt som fan var/är de ute..


åå, kan inte reinfeldt gå och dö eller nå? sluta iaf visa hans fula feja på min tv, pallar inte me att se karln..!


läste mitt inlägg igår angående maten, sitter nu och väljer om jag ska heva i mej limpmackor och varm o'boy, eller steka en burgare me frisco..

hmm, blir nog fan en burgare.. ;) yess.. maat.. nu..


kul grej ändå me "frugåman" skylten, haha :)

Av maaarie - 29 september 2008 23:00

detta är en sån kväll när tankarna flyger genom huvet i 400km/h..

men jag gör som jag alltid har gjort, försökt att inte tänka för mycke, utan följa hjärtat ist.. nångång ska väl jag oxå lyckas?

de är fan min tur nu, jag känner de..

Ovido - Quiz & Flashcards