Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av maaarie - 11 oktober 2008 23:01

har skickat en vänförfrågan till ken ring på FB, få se om han accepterar ;D haha, guu så töntig man ääär ;p



Av maaarie - 11 oktober 2008 16:08

ides verkligen inte åka iväg och hämta pizza, men va hungrig som fan..

fick ett telefonsamtal mittiallt,

'har du ätit nått än? ska vi komma me en pizza åt dej?'

inget i världen hade kunna slå de samtalet just då, ni ÄR fan underbara! haha

älskar bakis-pizza och dagenefter skvaller <3


fick en fråga idag 'varför tycker du allt är så jävla roligt allti?'

börja då fundera lite om de finns nån som missbrukar 'haha' i skriftlig form mer än jag..? för jag missbrukar de verkligen, beror nog på min kassa humor.. HAHA! men jag tror stenhårt på att skratt förlänger livet :)

i'm gonna live 4ever

Av maaarie - 11 oktober 2008 10:45

ge mej.. NUUUUU! helst i glasflaska.. måste nog riskera körkortet och styra bilen mot ICA.. jävligt kul igår faktiskt, 6 grabbar som jag inte känner och jag.. allt är precis som vanligt, haha! blev ett missförstånd mellan mej och D så jag tappa min tapio i backen, hade typ halva kvar.. de är dagens ångest idag :p

träffa faktiskt EN jävligt trevlig brud på nån fest vi passera, vi surra på som fan där ute.. om va..? haha :) men de är allti kul! dom jävligt få gånger de händer alltså, haha


nu ska jag försöka återhämta mej lite, och reda upp alla 500 missade samtal jag hade när jag vakna.. :S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards