Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av maaarie - 3 oktober 2008 18:35

'Du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd att komma in
Du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din
Du får inte vandra på min väg, utan att visa mig ditt mål

Du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt
Å du får inte ha mig som en dröm
Nej, jag vill va din verklighet
Du får inte säga att du hoppas, om du inte tror du vet..'
Av maaarie - 3 oktober 2008 18:20

är man för ivrig om man efter ca en timme efter hemkomst kommer på att an glömt packa upp maten jag handlat från påsen, den stod fortfarande kvar i hallen..! och anleddningen till att jag kom på den mittiallt va att jag blev hungrig, haha ;P så kan de gå.. 


har hunnit slumra nån timme, dags att heva sej i duchen kanske ;)

här är en skün låt..! trevlig helg..

Av maaarie - 3 oktober 2008 05:32

shit, hänger inte me! haha :) de är kolsvart ute och jag känner mej fan risig idag.. chefen mejla igår, hon banga 'samtalet' vi skulle ha idag.. :S

BS säger jag bara, hon våga inte för att hon vet att JAG har rätt!


annars då? va bjuder denna helgen på?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards