Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av maaarie - 20 oktober 2008 17:49

finns de nå värre än att ligga ensam och döende på soffan? NÄ, sku som inte tro de.. har ett nytt problem, mina ögon tåras hela tiden! ser ut som att jag bölar konstant utan uppehåll.. har jag dom öppna svider de, stänger jag dom svider de ännu mer! blir fan vansinnig, kan knappt kolla tv! humöret är inte på topp idag, vill ba slå nån jävel riktigt hårt.

Av maaarie - 20 oktober 2008 06:41

har som inte sovit inatt, har bara vridit och vänt mej i nån dvala me feber.. tänkt massa konstiga tankar och hörde nått yla i morse, och de va inte wilma.. de är faktiskt skumt, jag blev rädd :S ligger ännu i sängen, tänkte försöka få nån timmes riktigt sömn innan jag kliver upp! pallar inte att leva dagen full av hallicar ba för att hjärnan är trött och kroppen sjuk.


so long suckerz.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards