Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

NAIZAH forts..

Av maaarie - 4 maj 2008 15:40

annars har helgen varit helt lugn och seg.. måste ringa uti jobbet där imorrn, flippar om jag inte får de och hittar på nått riktigt jävligt kan jag lova.. jag håller fortfarande fast vid att jag är knäpp, fortfarande.. har börja tänka sjuka tankar på senaste, vars fan kom dom ifrån då? jag blir lika förvånad varje gång, och förvirrad :-P när ska min kurva sluta va så kurvig, och bli som mer rak och stabil? ehrm, ja ni fattar :-P hah.. nu ska jag surfa vidare och ta igen förlorad tid..!

 
 
Ingen bild

Hannah

4 maj 2008 16:40

vilken avdelning var det du var på intervju för?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maaarie - 28 oktober 2008 13:25

http://imthebestsofucktherest.blogspot.com/

Av maaarie - 28 oktober 2008 02:06

fan va fort hjärnan ställer om sej till 'icke-arbetande' alltså.. de börja på morron när jag klev ur sängen kl 12 me tvång! kokade ba 4 koppar kaffe som jag brukar när jag jobbar (vana), men kände dirr att jag behöver 6 koppar (som jag allti ...

Av maaarie - 27 oktober 2008 22:12

nån som hänger på till norge och jobba ett tag? är sugen som fan, annars drar jag själv.. :)   tjing tjing! ...

Av maaarie - 27 oktober 2008 13:08

lyssna, titta och tänk

Av maaarie - 26 oktober 2008 14:43

va på ranten me mammi i happis heela dan igår, men vi gjorde inte många fynd iaf :S haha. fullt upp alltså..    ställde tillbaks klockan i morse, fan va nice de va! en timme extra mittiallt, de tackar jag för.. annars har jag mer energi idag än jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards